آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش های ویدیویی آموزش زبان انگلیسی آموزش طراحی گرافیک آموزش ساخت ویدیو آموزش طراحی وب آموزش ساخت نرم‌افزار آموزش کسب‌وکار رشته‌های مختلف مهندسی مهارت‌های گوناگون

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سیستم های تحت وب

 

 

چند سبک لایه سیستم های تحت وب 

به راحتی به ۱۰ نمونه از سبک انتخا سیستم های تحت وب ب لایه - از جمله سایه افتادن، همپوشانی رنگ، همپوشانی رنگ، سایه درونی، و ضربه به یک لایه یا گروه لایه و دوباره ویرایش هر سبک در هر زمان اضافه می‌شود. هیچ اثر rasterizing یا انباشته شدن در گروه‌های لایه مختلف وجود ندارد.

... بیشتر یاد بگیر سیستم های تحت وب 

سیستم های تحت وب

کار با حروف سیستم های تحت وب 

از پانل Glyphs جدید برای کار موثر سیستم های تحت وب با حروف استفاده کنید. همه حروف موجود در یک فونت را مرور کنید، جایگزین‌های مورد استفاده در حال حاضر حروف را مشاهده کنید، دسترسی به حروف مورد استفاده را ببینید و most حروف و حروف را برای مرور سریع‌تر وارد کنید. حروف جایگزین برای نویسه‌های خاص به طور مستقیم با استفاده از منوی متنی جدید استفاده کنید. ۳. روی یک حرف برای دیدن جزییاتی مانند ID حرف آن، مقدار یونی‌کد، نام یونی‌کد، و غیره. سیستم های تحت وب 

... بیشتر یاد بگیر

 

محصول - Aware:

فتوشاپ نیز در حال حاضر از تکنولوژی آگاه از محتوا برای پر کردن هوشمندانه شکاف زمانی استفاده می‌کند که شما از ابزار محصول برای چرخاندن یا صاف کردن یک تصویر استفاده می‌کنید، یا بوم خود را فراتر از اندازه اصلی image's گسترش می‌دهید.

... بیشتر یاد بگیر

 

 

 

پیدا کردن فونتها‌ سریع‌تر

به سرعت قلم مورد نیاز خود را با بازی کردن قلم‌های تکی به عنوان موارد مورد علاقه پیدا کنید. جستجوی خود را با فیلتر کردن فونت‌های با طبقه‌بندی، مانند serif یا sans، یا با شباهت بصری کم کنید. Seach میان فونت‌های نصب‌شده بر روی کامپیوتر یا فونت‌های synchronized شده از Typekit.

... بیشتر یاد بگیر سیستم های تحت وب 

  سیستم های تحت وب 

وارد کردن و صدور فایل‌های سیستم های تحت وب SVG

فایل‌های SVG محلی را باز و مکان دهید - که می‌تو سیستم های تحت وب اند برای هر دستگاه اندازه یا هر قطعنامه - در طراحی‌های فتوشاپ شما مفید باشد. فقط دوبار کلیک کنید تا آن را در Illustrator Adobe ادیت کنید. صادرات دارایی تصویر با استفاده از تجربه صادرات جدید.

... بیشتر یاد بگیر سیستم های تحت وب 

  سیستم های تحت وب 

پیش‌نمایش دستگاه سیستم های تحت وب 

previews real از طراحی‌های خود را در چند دستگاه iOS با قابلیت پیش‌نمایش دستگاه و برنامه گوشی‌های موبایل پیش‌نمایش نمایید. برای اسناد با artboards، پیش‌نمایش دستگاه تشخیص صحیح را با تطبیق اندازه و موقعیت the با دستگاه متصل نشان می‌دهد.

... بیشتر یاد بگیر

 

 

 

پورتفولیوی ادوبی

از Adobe Portfolio به سرعت استفاده کنید و به راحتی یک سایت پورتفولیوی زیبا برای نشان دادن تصاویر فتوشاپ خود ایجاد کنید. و اکنون که از پورتفولیو استفاده می‌کنید، می‌توانید ورود سفارشی و صفحات تماس را برای اتصال بهتر با بیننده ایجاد کنید.

حالا امتحانش کن …

 

Artboards

Artboards برای دستگاه‌های مختلف بر روی یک بوم

 

اگر یک طراح وب و یا طراح وب هستید، به طور فزاینده‌ای می‌توانید وب سایت و یا برنامه‌های کاربردی برای چند دستگاه را پیدا کنید. Artboards به ساده کردن فرآیند طراحی شما کمک می‌کند با دادن یک بوم بی‌نهایت به شما که در آن می‌توانید طرح‌هایی را برای وسایل و پرده‌های مختلف طراحی کنید. در هنگام ایجاد artboards، شما می‌توانید از طیف گسترده‌ای از اندازه از پیش تنظیم‌شده انتخاب کنید و یا اندازه دل‌خواه خود را تعریف کنید.

سیستم های تحت وب

 

 

Artboards حتی اگر به طور معمول تنها برای یک اندازه صفحه طراحی کنید، مفید هستند. برای مثال، در حالی که یک وب سایت را طراحی می‌کنید، می‌توانید از artboards برای مشاهده طرح‌های صفحات مختلف به پهلو و در متن استفاده کنید.

توجه: Artboards برای حال سیستم های تحت وب ت رنگی RGB و حالت طراحی GPU پیشرفته بهینه‌سازی شده‌اند.

  سیستم های تحت وب 

پس، "what's" و "a سیستم های تحت وب rtboard"؟

شما می‌توانید به عنوان یک گروه ویژه از یک سیستم های تحت وب گروه لایه به عنوان یک گروه ویژه فکر کنید. یک گیره artboard محتوای هر عنصر محتوی را به مرزه‌ای خود نشان می‌دهد. سلسله‌مراتب عناصر در یک artboard در پانل Layers نمایش داده می‌شود که با لایه‌ها و گروه‌های لایه به هم متصل می‌شوند. Artboards می‌تواند شامل لایه‌ها و گروه‌های لایه باشد، اما نه artboards دیگر.

به صورت عینی، artboards به عنوان تابلوهای مجزا در یک سند خدم سیستم های تحت وب ت می‌کنند. هر لایه در سند موجود در درون یک حلقه، در بالای پانل Layers قرار دارد و به هیچ وجه unclipped باقی می‌ماند.

سیستم های تحت وب

ترجیحات A سیستم های تحت وب rtboard

برای سفارشی کردن ظاهر of انتخاب ترجیحات سیستم های تحت وب انتخاب کنید. شما این گزینه را دارید تا رنگ مات artboard را انتخاب کرده و یا مرزه‌ای artboard را نشان دهید یا پنهان کنید.

سیستم های تحت وب

ایجاد یک نوشتار artboard

  • در فتوشاپ، File> New New را انتخاب کنید.
  • در دیالوگ باکس جدید، یک نام برای این سند مشخص کنید. برای مثال، وب سایت آیفون.
  • از منوی بازشو گزینه Artboard را انتخاب کنید.
  • یکی از پیش تنظیمات ۳۵ + Artboard اندازه را انتخاب کنید.

 

 

 

انتخاب وسیعی از پیش تنظیمات اندازه artboard

 

عناصر طراحی خود را به the اضافه کنید. شما می‌توانید اشیا هوشمند، لایه‌ها، گروه‌های لایه و غیره را به the اضافه کنید.

 

تبدیل نوشتار موجود به نوشتار artboard

اگر یک سند فتوشاپ استاندارد دارید، می‌توانید به سرعت آن را به یک سند artboard تبدیل کنید.

  • یک یا چند لایه یا چند لایه را در سند انتخاب کنید.
  • با انتخاب راست کلیک کرده و سپس Artboard را از Layer یا Artboard از گروه انتخاب کنید.

 

اضافه کردن artboards به نوشتار فعلی

؟ در پانل Tools، روی theicon سیستم های تحت وب کلیک کنید تا ابزار Artboard را انتخاب کنید.

  • بادبان را بکش روی بوم. سیستم های تحت وب 
  • تغییر اندازه the در صورت نیاز. از بارمنوی ابزار، یک اندازه از پیش تنظیم‌شده از منوی بازشو انتخاب کنید. متناوبا، شما می‌توانید به اندازه کافی رسم و رسم را ترک کنید.

 

 

 

تغییر اندازه the

 

۱ تغییر نام the به نام دل‌خواه شما. موارد زیر را انجام دهید:

  • با انتخاب artboard، Layer> Rename Rename Artboard را انتخاب کنید.
  • نام جدیدی را برای the و بازگشت فشار وارد کنید.
  • عناصر طراحی خود را به the اضافه کنید. شما می‌توانید اشیا هوشمند، لایه‌ها، گروه‌های لایه و غیره را به the اضافه کنید.

 

سریعاً artboards جدید را به یک سند اضافه کنید

شما می‌توانید با کلیک روی آیکون‌های + آیکون که در کنار artboards در حال حاضر در سند ظاهر می‌شوند، با کلیک روی نوشتار شما artboards را به نوشتار شما اضافه کنید. این شمایل در هر جایی ظاهر می‌شوند که بوم بتواند artboards اضافی را در خود جای دهد. برای تکثیر یک artboard همراه با محتویات آن، گزینه / Alt - روی آیکون بعلاوه (+) کلیک کنید.

  • یک artboard انتخاب کنید.
  • روی یک آیکون در کنار the کلیک کنید. فتوشاپ یک artboard را به سند در جهت آیکون + اضافه می‌کند.

 

 

 

اضافه کردن artboards با شمایل‌های اضافه

 

گزینه / Alt - روی آیکون بعلاوه (+) کلیک کنید تا the انتخاب‌شده فعلی را همراه با محتوای آن کپی کنید. The جدید در جهت آیکون + اضافه می‌شود که شما کلیک کرده‌اید.

 

کار با artboards

پس‌زمینه artboard را در پانل ویژگی (ویژگی‌های> پنجره) برای the تنظیم کنید، مقدار مورد نظر برای Artboard پس‌زمینه رنگ پس‌زمینه تعیین کنید. همچنین می‌توانید پس‌زمینه artboard را برای شفافیت تنظیم کنید.

 

 

 

تنظیم پس‌زمینه artboard

  سیستم های تحت وب 

عناصر را بین artboards ق سیستم های تحت وب رار دهید به سادگی عناصر را از یک artboard به دیگری روی بوم بکشید. هنگامی که شما یک عنصر بین artboards را حرکت می‌دهید، فتوشاپ سعی می‌کند که آن را در مکان مشابه با ریشه حاکم که در گوشه‌های سمت چپ بالا سمت چپ قرار دارد، قرار دهد.

هنگامی که یک عنصر را به یک artboard اضافه کرد سیستم های تحت وب ه / حرکت می‌دهید، عنصر جدید به بالای پانل Layers می‌رود - برای آن artboard.

همچنین می‌توانید لایه‌ها / عناصر گروه را که در هیچ artboard با artboards سیستم های تحت وب موجود موجود نیستند، گروه‌بندی کنید. به سادگی این عنصر را بر روی بوم به سمت هدف قرار دهید. متناوبا، آن را در پانل Layers به سمت هدف قرار دهید.

لایه‌های تکثیر یا گروه‌های لایه زمانی که یک لایه یا یک گروه لایه را در یک سند حاوی artboards تکثی سیستم های تحت وب ر می‌کنید، می‌توانید the را انتخاب کنید که می‌خواهید لایه کپی را روی آن قرار دهید.

لایه‌های تکثیر: the را انتخاب کنید که در آن می‌خواهید لایه کپی را قرار دهید سیستم های تحت وب 

  سیستم های تحت وب 

زمانی که ابزار انتخاب‌شد سیستم های تحت وب ه را انتخاب کنید یا ابزار را انتخاب کنید، روی برچسب of کلیک کنید تا آن را انتخاب کنید. حالا آن را به محل مورد نظر خود بر روی بوم حرکت دهید.

تغییر اندازه با ابزار انتقال یا جابه‌جایی انتخاب‌شده، سیستم های تحت وب روی برچسب of کلیک کنید تا آن را انتخاب کنید. حال، یک اندازه از پیش تنظیم‌شده جدید را برای the از نوار گزینه‌های ابزار انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید اندازه artboard را به یک اندازه سفارشی اندازه‌گیری کنید، به سادگی محدوده خود را با استفاده از دسته‌ها تغییر دهید.

گریدها یک artboard را انتخاب کرده و View> Show Network View را برای دیدن گرید در یک artboard انتخاب می‌کنند.

 

 

راهنماهایی که با an انتخاب شده‌اند، راهنمای drag را از خط‌کش به تابلوی نقاشی می‌کشند. این راهنما در حال حاضر با artboard حرکت می‌کنند. شما همچنین می‌توانید یک artboard را با راهنمای تخصیص داده تکثیر کنید تا راهنماهای مشابه را برای the تکرار شونده مشخص کنید.

متناوبا، شما می‌توانید چیدمان راهنمای جدید را برای هدف قرار دادن the مورد نظر انتخاب کنید. برای تنظیم گزینه‌های نمایش راهنما، View> Show کلیک کنید.

(چپ) راهنمای جدید قابلیت دید راهنما (راست)

 

بررسی ویژگی‌های artboard یک artboard انتخاب کرده و ویژگی‌های> پنجره را انتخاب کنید تا به سرعت ویژگی‌های کلیدی آن را بررسی کنید. شما همچنین می‌توانید artboard را از داخل قاب املاک اندازه بگیرید.

ویژگی‌های Artboard نیز در نوار گزینه‌های ابزار هنگامی که an انتخاب می‌شود نمایش داده می‌شود.

تابلوی املاک artboard

 

نشان دادن نام artboard برای نشان دادن / پنهان کردن اسامی artboard نمایش> نمایش>> Artboard. نام‌های Artboard به طور خودکار به عرض of ناقص می‌شوند.

لایه‌های فیلتر با artboard در پانل Layers، از منوی بازشو، Artboard را انتخاب کنید. یک artboard یا هر لایه را در داخل an انتخاب کنید. نمای پانل Layers اکنون به تنها گزینه انتخابی محدود شده‌است. برای بازگشت به نمای کلی پانل Layers، یا از همه لایه‌ها عبور کرده و یا چیزی خارج از artboard انتخاب کنید.

 

سیستم های تحت وب

جلوگیری از لانه سازی سیستم های تحت وب خودکار داخل یا خارج از Artboards، قفل در تصویر را برای آشیانه سازی خودکار و خارج از the، یا به لایه‌های خاص در داخل یک artboard برای دسترسی به آشیانه سازی خودکار آن لایه‌های خاص، تعیین کنید. برای بازگشت به رفتار آشیانه سازی نرمال، هر گونه اطاقک auto از artboards یا لایه‌ها را حذف کنید.

سیستم های تحت وب

قفل موقعیتی Artboard سیستم های تحت وب یک artboard را انتخاب کرده و قفل موقعیتی را تعیین می‌کند. The اکنون در موقعیت خود بر روی بوم ثابت می‌ماند، اما عناصر هنوز می‌توانند اضافه شوند، به درون آن منتقل شوند، یا طبق معمول برداشته شوند.

سیستم های تحت وب

تغییر نام دوبار روی نام artboard در پانل Layers کلیک کرده و یک نام جدید وارد کنید. متناوبا، از لایه Layer> Rename command Artboard استفاده کنید.

انحلال artboards را حل کنید. شما می‌توانید به سرعت artboards را در عناصر تشکیل‌دهنده خود حل کنید. با انتخاب artboards انتخاب‌شده، Layer> Ungroup Artboards را انتخاب کنید. The حل‌شده و عناصر تشکیل‌دهنده آن‌ها همگی یک سطح بالاتر در پانل Layers پیدا می‌کنند. اگر آخرین artboard باقی مانده در سند منحل شود یا ungrouped، سند تبدیل به یک سند غیر artboard می‌شود.

 

صدور گواهی بر صادرات

 

صدور artboards به عنوان دارایی تصویر

شما می‌توانید artboards را به عنوان JPEG، GIF، PNG، PNG، PNG، یا SVG تصویر به طور مستقیم از پانل Layers پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر، artboards صادرات، لایه‌ها و بیشتر را ببینید.

 

صدور artboards به عنوان PDF

شما می‌توانید artboards را به عنوان اسناد PDF صادر کنید. این مراحل را دنبال کنید:

  • در فتوشاپ، File>> Export Artboards را انتخاب کنید.
  • در دیالوگ باکس Artboards به باکس PDF، موارد زیر را انجام دهید:
    • مقصد / محل که می‌خواهید اسناد PDF را ذخیره کنید را انتخاب کنید.
    • یک پیشوند نام پرونده برای نوشتارهای PDF ایجاد شده مشخص کنید. برای مثال، بیمه کمپین.
    • مشخص کنید که آیا می‌خواهید فقط محتوی on را صادر کنید یا محتوای آن در مناطقی که با هم همپوشانی دارند.
    • مشخص کنید که آیا می‌خواهید همه artboards را صادر کنید یا فقط آن‌هایی که در حال حاضر انتخاب شده‌اند.
    • مشخص کنید که آیا می‌خواهید سوابق artboard را همراه با artboards صادر کنید.
    • مشخص کنید که آیا می‌خواهید یک PDF واحد را برای تمام the موجود در سند فعلی تولید کنید، یا یک سند PDF به ازای هر artboard تولید کنید. اگر شما می‌خواهید چندین سند PDF را تولید کنید، همه آن مدارک یک پیشوند نام فایل که قبلاً مشخص کرده‌اید را می‌گیرد.

 

 

  • یک کدگذاری برای نوشتارهای PDF صادر کنید: ZIP یا JPEG. اگر JPEG را انتخاب می‌کنید، یک تنظیمات کیفیت (۰ - ۱۲) را مشخص کنید.
  • مشخص کنید که آیا می‌خواهید مجموعه تنظیمات کنسرسیوم بین‌المللی (ICC) را در اسناد PDF صادر کنید. پروفایل ICC شامل داده‌هایی است که یک ورودی رنگ یا دستگاه خروجی را مشخص می‌کند.
  • مشخص کنید که آیا می‌خواهید نام‌های artboard را نیز به همراه the صادر کنید. شما می‌توانید یک قلم سفارشی، اندازه فونت، رنگ قلم، و رنگ بسط رنگ را هنگام انتخاب این تنظیمات مشخص کنید.
  • روی Run کلیک کنید. فتوشاپ نوشتار PDF را تولید می‌کند.

 

صدور فهرست به عنوان فایل‌های

شما می‌توانید artboards را به عنوان فایل‌های جداگانه صادر کنید. این مراحل را دنبال کنید:

  • در فتوشاپ، File>> Export Artboards را انتخاب کنید.
  • در دیالوگ باکس Artboards برای پرونده‌ها، موارد زیر را انجام دهید:
    • مقصد را انتخاب کنید که می‌خواهید فایل‌های تولید شده را ذخیره کنید.
    • یک پیشوند نام پرونده مشخص کنید.
    • مشخص کنید که آیا می‌خواهید محتوای artboard را تنها یا بخواهید شامل مناطق هم پوشانی نیز باشد.
    • مشخص کنید که آیا می‌خوا سیستم های تحت وب هید همه artboards را صادر کنید یا فقط آن‌هایی که در حال حاضر انتخاب شده‌اند.
    • مشخص کنید که آیا می‌خواهید سوابق artboard را سیستم های تحت وب همراه با artboards صادر کنید.
    • نوع پرونده را انتخاب کنید تا whcih که می‌خواهید صادر کنید. شما گزینه صاد سیستم های تحت وب رات به عنوان BMP، JPEG، PDF، PSD، Targa، PNG، PNG، PNG، یا PNG - ۲۴ را دارید.
    • گزینه‌های صدور برای نوع پرونده که انتخاب کرده‌اید را مشخص کنید. سیستم های تحت وب 
      • مشخص کنید که آیا می‌خواهید نام‌های artboard را نیز به همراه the صادر کنید. شما می‌توانید یک قلم سفارشی، اندازه فونت، رنگ قلم، و رنگ بسط رنگ را هنگام انتخاب این تنظیمات مشخص کنید.
    • روی Run کلیک کنید. فتوشاپ به عنوان فایل‌های موجود در فرمت انتخاب‌شده، artboards را صادر می‌کند.

 

پیش‌نمایش دستگاه و برنامه همراه پیش‌نمایش CC

 

 

 

با استفاده از ویژگی پیش‌نمایش دستگاه در فتوشاپ و پیش‌نمایش CC، یک app موبایل، شما می‌توانید به سرعت طراحی‌های را بر روی وسایل iOS هدف خود پیش‌نمایش کنید. CC پیش‌نمایش را از طریق یک پورت USB یا روی Wi - Fi متصل می‌کند، و یک پیش‌نمایش زنده از طرح شما ارائه می‌کند. هر گونه تغییر شما به طراحی شما به طور خودکار به دستگاه فرستاده می‌شود، به طوری که شما بتوانید آن‌ها را پیش‌نمایش کنید.

برای اسناد با artboards، تلاش‌های پیش‌نمایش دستگاه برای نشان دادن the صحیح با تطبیق اندازه و موقعیت of با اندازه دستگاه متصل به متصل به شما نشان می‌دهد. شما همچنین می‌توانید از نوار ناوبری برای پیش‌نمایش یک تنظیمات خاص بر روی دستگاه یا ضربه از طریق artboards به ترتیبی که در آن در پانل Layers فتوشاپ قرار دارند، استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پیش‌نمایش دستگاه و CC پیش‌نمایش، مشاهده کنید:

  • پیش‌نمایش دستگاه
  • پرسش‌های متداول در مورد برنامه Adobe پیش‌نمایش

 

FAQ

•     میتونم یه "artboard" رو تو یه "artboard" اضافه کنم؟

در حال حاضر آشیانه سازی Artboard پشتیبانی نمی‌شود.

•     آیا artboard یک نوع لایه ا سیستم های تحت وب ست؟

شما می‌توانید به artboards به عنوان یک نوع خاص سیستم های تحت وب از گروه‌های لایه فکر کنید. Artboards در پانل Layers فتوشاپ، درست مانند لایه‌ها و گروه‌های لایه، فهرست شده‌اند.

•     آیا می‌توانم artboards را از یک سند استاندارد فتوشاپ حذف کنم؟ سیستم های تحت وب 

بله. از تبدیل یک سند موجود به یک سند artboard استفاده کنید. سیستم های تحت وب 

 

صادرات، لایه‌ها و بیشتر

با استفاده از فتوشاپ، شما می‌توانید artboards، لایه‌ها، گروه‌های لایه، یا اسناد فتوشاپ را به عنوان PNG، JPEG، GIF یا SVG image صادر کنید.

 

صدور artboards، لایه‌ها، یا اسناد با استفاده از صادرات سریع

صدور یک سند فتوشاپ یا همه artboards ها در آن پرونده> صادرات / صدور سریع به عنوان [فرمت تصویر] را انتخاب کنید. در صورت نیاز، پوشه مقصد را انتخاب کنید. فتوشاپ نوشتار فعلی را به عنوان یک دارایی تصویر در فرمت مشخص‌شده در تنظیمات سریع صادرات شما صادر می‌کند. اگر سند تان حاوی artboards باشد، همه artboards در آن به صورت جداگانه زمانی صادر می‌شوند که شما این گزینه را انتخاب کنید.

لایه‌های انتخابی، گروه‌های لایه، یا artboards در پانل Layers، لایه‌ها، گروه‌های لایه، یا artboards را که می‌خواهید به عنوان دارایی تصویر صادر کنید، انتخاب کنید. راست - روی انتخاب خود کلیک کرده و به عنوان [فرمت تصویری] از منوی متنی انتخاب کنید. در صورت نیاز، پوشه مقصد را انتخاب کنید.

یک دارایی تصویر در هر لایه، گروه لایه، یا artboard انتخاب‌شده تولید می‌شود.

 

تغییر ترجیحات صادرات سریع سیستم های تحت وب 

به طور پیش‌فرض، صادرات سریع دارایی‌ها را به عنوان PNG سیستم های تحت وب با

  • ۹۷/۰۹/۰۷
  • hossein parto

سیستم های تحت وب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی