آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش های ویدیویی آموزش زبان انگلیسی آموزش طراحی گرافیک آموزش ساخت ویدیو آموزش طراحی وب آموزش ساخت نرم‌افزار آموزش کسب‌وکار رشته‌های مختلف مهندسی مهارت‌های گوناگون

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

طراحی فروشگاه سایت

بردن درد ک طراحی فروشگاه سایت ار کردن با UVs طراحی شده‌است. کل جریان کار UV در مایا اخیراً با ظاهر جدیدتر و ویژگی‌های جدید مورد بررسی قرار گرفته‌است. در مایا ۲۰۱۸، ابزارهای جدیدی برای کار با UVs به هنرمندان اجازه می‌دهد تا لایه‌های مشابه UV را، بصورت خودکار توزیع کنند، حتی فاصله‌گذاری را برای فواصل مساوی توزیع کنند، و حرکت of را در امتداد لبه‌ها محدود کنند. انیمیشن

انیمیشن ۳ بعدی حوزه‌ای است که د طراحی فروشگاه سایت ر آن مایا همیشه یک رهبر صنعت بوده‌است. از انسان‌ها تا اژدها و هر چیزی که بین آن‌ها وجود دارد، مایا یک انتخاب عالی است وقتی که لازم است شخصیت‌های CG believable را خلق کنید. و پیشرفت‌های اخیر در انیمیشن در مایا یک گردش کار گسترده را به طور گسترده به یک سطح کاملاً جدید اتخاذ کرده‌اند.

چند سال پیش ما ارزیابی تجهیزات موازی را معرفی کردیم. از ط طراحی فروشگاه سایت ریق فرآیند جامع تجزیه و تحلیل صدها دکل‌های مشتری، ما قادر بودیم سرعت را برای هر دو دستکاری و دستکاری تجهیزات نمایش دهیم. با ارزیابی تجهیزات موازی، مایا می‌تواند از همه هسته‌های موجود در دستگاه استفاده کند. بنابراین هر چه سخت‌افزار بیشتر باشد، the سریع‌تر کار می‌کنند. یک مقاله سفید منتشر شد که مفهوم of موازی را توضیح می‌دهد، و همچنین یک تصویرسازی از این مفهوم در منطقه وجود دارد. طراحی فروشگاه سایت 

بعد از بهبود عملکرد انیمیشن در مایا، یک ویژگی Rig سریع جدید را اضافه کردیم. Rig سریع به ای طراحی فروشگاه سایت جاد تجهیزات Autodesk ® HumanIK موجود در مایا کمک می‌کند.

سال گذشته ما یک ویرایشگر زمان جدید و یک رابط کاربری به روز شده برای ویرایشگر Graph را معرفی کردیم. ویرایشگر زم طراحی فروشگاه سایت انی یک سیستم ویرایش انیمیشن قوی و قوی است که جایگزین ویرایشگر Trax می‌شود. شما می‌توانید با هر نوع حرکت همراه با توانایی بازآرایی، remix و آزمایش با انیمیشن، ژست و کلیپ‌های صوتی کار کنید.

ویرایشگر نمودار، مورد بررسی قرار گرفت و ظاهر مدرن تری را با نمایش منحنی cleaner نشان داد؛ تعامل با بسیاری از عناصر بصری را بهبود بخشید؛ طراحی فروشگاه سایت و دیدگاه‌های ساده برای سازمان منحنی آسان‌تر. یک کلید پشتیبان جدید، آن را به سرعت و تعاملی نگه می‌دارد، حتی زمانی که با بسیاری از منحنی‌های densely شده کار می‌کند. با هم، ویرایشگر زمانی و ویرایشگر نمودار، یک تجربه زنده انیمیشن را به شما می‌دهند که استفاده از آن آسان‌تر و آسان‌تر است. طراحی فروشگاه سایت 

مایا ۲۰۱۸ همچنان به داستان انیمیشن مایا با بهبود timecode ادام طراحی فروشگاه سایت ه می‌دهد. شش فرمت غیر صحیح جدید در حال حاضر در قالب‌های Maya، NTSC Drop و Non پشتیبانی می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهد که فرمت های ثبت استاندارد را بدون نیاز به تبدیل داده‌ها استفاده کنید. ما همچنین دقت زمان ۶۴ بیتی را در مایا بهبود داده‌ایم و پایداری کلی را با حداقل ۴۰۰ راه‌حل اشکال افزایش داده‌ایم.

تعاملی متقابل طراحی فروشگاه سایت 

بسیاری از شخصیت‌ها به مو یا مو نیاز دارند. A جدید تعاملی toolset طراحی فروشگاه سایت ، که ابتدا در مایا ۲۰۱۷ معرفی شد و در هر دو در سال ۲۰۱۷ به روز ۳ و مایا ۲۰۱۸ افزایش یافت، رویکرد بسیار دوستانه تری برای آرایش مو و خز به ارمغان می‌آورد.

با این توانایی که موهای خود را به طور مستقیم در the شکل دهید، شخصیت‌های آموزشی د طراحی فروشگاه سایت ر مایا در حال حاضر بسیار سریع‌تر و more هستند. به جای اینکه منتظر بمانید تا مطمئن شوید که داماد درست به نظر می‌رسد، هنرمندان آن بازخورد فوری فوری را که دوست دارند دریافت می‌کنند. از آنجا که این جریان کار جدید بسیار کم‌تر از نسخه‌های قبلی of است، دستیابی به سطوح جزییات در the که برای دستیابی به واقع‌گرایی بسیار مهم هستند، بسیار سریع‌تر و آسان‌تر است. و برای هنرمندان، همه چیز در مورد جزئیات است. هم طراحی فروشگاه سایت چنین می‌توانید کارت‌های آماده بازی را از ابزارهای آموزشی تعاملی تولید کنید. هنرمندان بازی‌ها می‌توانند به سرعت یک داماد را به جای هفته‌ها به دارایی‌های آماده تبدیل کنند.

ایجاد شخصیت آسان‌تر و جالب‌تر از هر انتشار مایا است. طراحی فروشگاه سایت 

گرافیک متحرک در مایا: طراحی فروشگاه سایت 

ابزارهای گرافیکی متحرک در مایا ادامه می‌یابند تا رشد کنند و بالغ شوند. اول ما نوع ۳ D و SVG ابزار واردات / طراحی فروشگاه سایت صادرات را معرفی کردیم. در مقاله بعدی مایا ما MASH را معرفی کردیم، مجموعه ابزارهای مبتنی بر گره که به طراحان، هنرمندان و کاربران مایا اجازه می‌دهد تا انیمیشن‌های منحصر به فرد، اثرات و راه‌حل‌ها برای مشکلات پراکندگی پیچیده را با ترکیب کردن گره‌های MASH به روشی ساده برای استفاده ایجاد کنند. طراحی فروشگاه سایت 

رابط کاربر. اخیراً، ما یک ویژگی پیوند زنده جدید و جدید را در نظر گرفتیم که داده‌های مربوط به دوربین و داده‌های صحنه را با مایا و Adobe After بعد از تاثیرات آن همگام می‌کند، و به هنرمندان اجازه می‌دهد تا زمان کمتری را صرف رساندن کار خود به Adobe After بعد از اثر تغییرات در مایا کنند. و در حال حاضر در مایا ۲۰۱۸، ما یک ابزار جدید قدرتمند برای هنرمندان و طراحان معرفی می‌کنیم تا انیمیشن جدید فوق‌العاده‌ای را به تصاویر متحرک خود اضافه کنیم و با افزودن پویایی به MASH کار کنند.

برای اولین بار، دینامیک جسم صلب می‌تواند با instancing رویه‌ای، از طریق مدیریت ساده و سریع - برای مدیریت ویژگی‌ها و محدودیت‌های موجود در تعداد زیاد نمونه‌ها ترکیب شود. با چند کلیک، یک هنرمند می‌تواند چیدمان پیچیده‌ای از نمونه‌های انیمیشن ایجاد کند که بتواند به طور پویا عمل کند، با یکدیگر برخورد کند، در نیروهای دینامیک شرکت کند، و محدود شود.

علاوه بر این، پیشرفت‌هایی در MASH در سال ۲۰۱۸ آسان‌تر از همیشه ساخت انیمیشن‌های رویه‌ای پیچیده و تاثیرات را آسان‌تر می‌سازد. این نود جهانی به هنرمندان اجازه می‌دهد تا چیدمان طبیعی اشیا را با خوشه‌بندی و شبیه‌سازی اکو سیستم ایجاد کنند. گره Placer اجازه می‌دهد تا هنرمندان فرصت منحصر به فرد را برای هنرمندانه کردن موقعیت و نمونه‌های رنگ‌آمیزی که می‌خواهند باشند، فراهم کند. هنگامی که با گره دینامیک جدید MASH در مایا ۲۰۱۸ ترکیب می‌شود، برای هنرمندان محیط ساده می‌شود تا سنگ‌ها، برگ‌ها و یا دیگر نمونه‌ها را بر روی مناظر نقاشی کنند تا بتوانند به طور طبیعی جمع‌آوری و جمع‌آوری کنند. پیشرفت تعدادی از گره‌های MASH در مایا ۲۰۱۸ برای هنرمندان آسان‌تر است تا انیمیشن رویه‌ای را بدون نیاز به keyframes ایجاد کنند، مانند بهبودها در ابزار تایپ که امکان اتوماسیون شرایط متن سخت مانند انیمیشن‌های عددی تصادفی را امکان پذیر می‌سازد.

در نهایت، viewp طراحی فروشگاه سایت ort ۲.۰ در مایا عملکرد سریع‌تر و وفاداری بیشتر تصویر را نسبت به ابزار سه‌بعدی دیگر ارایه می‌دهد. viewport ۲.۰ به هنرمندان درک بهتری از آنچه که صحنه‌های نهایی آن‌ها چگونه به نظر خواهند رسید، بدون هدر دادن زمان بر پیش‌نمایش ارایه می‌دهد - انجام کار بسیار را در حالی انجام می‌دهد که در عین حال مهلت‌های سخت در پروژه‌های گرافیک متحرک را برآورده می‌کند. viewport ۲ نیز می‌تواند به عنوان یک موتور تبدیل زمان واق طراحی فروشگاه سایت عی برای کار طراحی محور استفاده شود.

ارائه در مایا: طراحی فروشگاه سایت 

ارائه تصاویر عالی می‌تواند یک چالش باشد. کیفیت تصویر Optimizing، مدیریت پیچیدگ طراحی فروشگاه سایت ی، و رسیدن به ظاهر درست می‌تواند به شدت وقت گیر باشد و تنگناهای گردش کار جدی برای هنرمندان و استودیوهای ایجاد کند.

سال گذشته، ما آرنولد را به خانواده Autodesk اضافه کردیم و آرنولد را به عنوان the پیش‌فرض در مایا اضافه کردی طراحی فروشگاه سایت م. آرنولد با بزرگ‌ترین نام در جلوه‌های تصویری و انیمیشن به کار می‌رود تا به حل مشکلات حل پیچیده کمک کند. با آرنولد که در حال حاضر در مایا گنجانده شده‌است، برای کاربران بسیار آسان‌تر شده‌است که تصاویر عالی، به سرعت و به شکلی موثر، ارایه دهند. آرنولد این قابلیت را دارد که با سرعت خود را با خط لوله موجود خود تطبیق دهد. برای کاربران فنی، آرنولد کاملاً قابل تنظیم است، با یک API قدرتمند. طراحی فروشگاه سایت 

آرنولد ۵، آخرین نسخه از آرنولد، با معرفی نمونه گیره‌ای بهتر، سرعت بهبود یافته، و جریان‌های کاری ساده شده که به آرنولد کمک می‌کند تا استفاده از آن آسان‌تر شود، گنجانده شده‌است. آرنولد ۵ نیز با shaders دقیق‌تر، دقیق‌تر از لحاظ فیزیکی، مانند a سطح استاندارد، یک موی استاندارد، و یک shader حجم به دست می‌آید. هسته آرنولد نیز مورد بررسی قرار گرفته‌است و راه را برای چیزهای هیجان‌انگیز بیشتر در جاده هموار می‌کند. برای بیشتر در مورد آنچه در Arnold ۵ جدید است، این ویدئو را تماشا کنید.

با آرنولد به علاوه سیستم راه‌اندازی، که به شما اجازه می‌دهد کار پر زحمت تنظیم کردن خود را در یک پنجره واحد خودکار کنید، مایا یک تجربه کننده قدرتمند ارایه می‌دهد که نتایجی که به آن نیاز دارید را ارایه می‌دهد. چه بر روی آخرین فیلم خود کار کنید و چه به سرعت در اطراف پروژه‌های گرافیکی حرکت کنید، خلق کردن آن آسان‌تر است، سپس آنچه برای ترکیب و اتمام لازم است را ارائه می‌دهد - از جمله یک مجموعه استاندارد از خروجی‌های aov، برای مثال، رسیدن به نتایج نهایی عالی.

برای آن‌هایی که از renderers استفاده می‌کنند، مایا یک سکوی قالب‌گیری باز است. Autodesk به هم‌کاری و پشتیبانی از renderers ثالث (party) ادامه می‌دهد.

مایا برای طراحی فروشگاه سایت واقعیت مجازی

جریان‌های کاری واقعیت مجازی و مجازی فرصت‌های جدیدی را برای کاربران ما طراحی فروشگاه سایت یا فراهم می‌کنند تا کار خود را در محیط‌های کاملاً همه‌جانبه ایجاد و بررسی کنند. در حالی که این فن‌آوری برای کمک به ارایه این تجربیات همه‌جانبه به سرعت در حال تغییر است، اصول داستان‌سرایی مورد نیاز توسط واقعیت مجازی، تقویت‌شده و ترکیبی با قابلیت مرکزی در مایا انطباق خوبی دارند.

ایجاد شخصیت و محیط برای VR طراحی فروشگاه سایت 

در هنگام ایجاد تجربیات (VR)، انیمیشن کیفیت فیلم، کلید دستیابی به احساس حضور است. مایا طراحی فروشگاه سایت به سازندگان محتوای VR کمک می‌کند تا بر روی داستان تمرکز کنند و شخصیت‌های شگفت انگیزی را با ابزارهای toolset سه‌بعدی ثابت کنند. VR همچنین به محیط‌های غنی و اجباری برای کاربران برای اکتشاف و تعامل نیاز دارد، و با استفاده از ابزارهای مدل‌سازی در مایا، هنرمندان می‌توانند محیط‌هایی را ایجاد کنند که نه تنها بزرگ به نظر برسند، بلکه برای اجرا سریع در محیط‌های ساخت زمان واقعی که VR نیازمند آن است، بهینه‌سازی می‌ طراحی فروشگاه سایت شوند.

ادغام با Unreal و اتحاد برای VR طراحی فروشگاه سایت 

هنرمندان مایا هنگامی که با Unreal یا وحدت کار می‌کنند می‌توانند به راحتی داده‌ها را به موتور با طراحی فروشگاه سایت زی با استفاده از the Game ارسال کنند. The Game به هنرمندان امکان می‌دهد تا به سرعت با توانایی ارسال کلیپ‌های انیمیشن شخصیت و محیط‌های با استفاده از یک جریان کار ساده مبتنی بر FBX کار کنند. علاوه بر این، هنرمندان مایا ممکن است از alembic برای ارسال داده‌های شبیه‌سازی پیچیده مانند پارچه یا مایعات برای موتورهای بازی استفاده کنند، که امکانات خلاقانه جدیدی را در محیط تعاملی VR باز می‌کند. طراحی فروشگاه سایت 

سفر Autodesk به VR طراحی فروشگاه سایت 

سفر Autodesk به VR فرصت‌ها، چالش‌ها و جنبه‌های لبه برشی ایجاد محتوای V طراحی فروشگاه سایت R را بررسی می‌کند. با توجه به سوالات بسیاری که این رسانه نوظهور، تکنولوژی، تخصص، ابزار، ابزار، سفر به VR را احاطه کرده، برخی از تصورات ترسناک ایجاد محتوی برای VR با نکات، demos، و حساب‌های دست‌اول از سازندگان محتوای VR، هنرمندان CG سنتی، هنرمندان studio، و VR influencers را مورد توجه قرار می‌دهد. چه در ایجاد تجربیات همه‌جانبه و یا تازه شروع کردن تبحر دارید، در سفر به وبلاگ VR چیز جالبی خواهید یافت. طراحی فروشگاه سایت 

ویژگی‌های کلیدی جدید در مایا ۲۰۱۸ طراحی فروشگاه سایت 

مدلسازی طراحی فروشگاه سایت 

همه Editor و جریان کار جدید

رابط ویرایشگر UV به طور کامل برای گردش کار مدرن بهبود یافته‌است. این شامل یک جعبه‌ابزار UV با ابزارها و قابلیت‌های بهتر است. علاوه بر the UV، تعداد بسیار زیادی از پیشرفت‌های دیگر در پاسخ به بازخورد مشتری انجام شده‌است. این موارد عبارتند از:

  • سازمان منو: منوها در بالای سر ویرایشگر برای یک جریان کاری ساده‌تر سازماندهی شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر، نوار منوی Project Editor را ببینید.
  • یک انتخاب را بکشید: حالا ممکن است اجزای انتخاب‌شده را هم با فعال کردن کشیدن از طریق تنظیمات ابزار و یا با نگه داشتن زبانه و کشیدن روی آن‌ها با دکمه چپ موشی انتخاب کنید.
  • انتخاب بافت: اکنون راحت‌تر است که بین بافت‌های انتخابی از طریق منوی UV Editor's Texture بین بافت‌های انتخابی استفاده شود. شما هم چنین می‌توانید از الگوهای checker سفارشی برای تنظیمات آسان‌تر UV استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر، منوی Textures Editor UV را ببینید.
  • عملکرد انتخاب: انتخاب و deselecting تعداد بالا of روی یک مش متراکم در ویرایشگر UV اکنون سریع‌تر است.
  • ما حداقل یک صد نقص را برای کمک به ارائه یک تجربه smoother و more در نظر گرفته‌ایم.

فهرست فهرست‌های جدید در viewport ۳ D

شما می‌توانید در حالت انتخاب پوسته UV و UV، منوهای جدید UV و UV را در the با تغییر Shift + rightclicking به هنگام حالت انتخاب پوسته UV و UV دسترسی پیدا کنید. این برای ویرایش سریع UVs و shells UV بدون نیاز به رفتن به ویرایشگر UV مفید است.

لبه‌های برش و Sew در the

شما می‌توانید از ابزار Cut ۳ D جدید و Sew UV برای جدا کردن و متصل کردن لبه UV به طور مستقیم بر روی هندسه چند ضلعی در نمای صحنه استفاده کنید. این کار نه تنها شما را از مجبور کردن به بازگشت به ویرایشگر فرابنفش محافظت می‌کند، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که این کارها را با استفاده از هندسه به عنوان نقاط مرجع برای برش انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، UVs جداگانه و Attach را ببینید.

فرمان Symmetrize

علاوه بر ابزار Sym طراحی فروشگاه سایت metrize، هم اکنون یک فرمان Symmetrize وجود دارد که می‌توانید برای کمک به ایجاد UVs متقارن استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به Symmetrize UVs مراجعه کنید.

پشتیبانی تقارن To طراحی فروشگاه سایت pological برای sculpting

شما اکنون می‌توانید operations را روی یک شبکه متقارن یا متقارن انجام د طراحی فروشگاه سایت هید، حتی اگر ژست دهی شده باشد.

فرمول بکش Quad طراحی فروشگاه سایت 

تعدادی از این ویژگی‌ها به ابزار فرمول Quad ساخته شده‌اند. طراحی فروشگاه سایت 

  • حالا می‌توانید از ابزار چند برش بر روی سطوح زنده استفاده کنید، و به شما رو طراحی فروشگاه سایت ش‌های زیادی برای کاهش سطح زمانی که در آن هستید، بدهید.
  • قابلیت دید سطحی: overlays ترسیم Quad در حال حاضر بیشتر روی سطوح زنده قابل‌مشاهده است. طراحی فروشگاه سایت هم چنین شما می‌توانید به طور دستی رنگ و شفافیت را کنترل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، Options ابزار استخراج Quad را ببینید.

Quad روی طراحی فروشگاه سایت 

  • ۹۷/۰۹/۰۵
  • hossein parto

طراحی فروشگاه سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی