قیمت طراحی پوستر
Skeletons همچنین برای متحرکسازی اجزای آلی د قیمت طراحی پوستر یگر مثل دم یک حیوان، a از هشتپا، یا یک مار مفید هستند.
- - روی گره نام locator۱ کلیک کنید. تغییر نام از منوی بازشو باز ظاهر می قیمت طراحی پوستر شود.
نام locator۱ روی آن گ قیمت طراحی پوستر ره مشخص شدهاست.
- نام ArmControl را تایپ کرده و برای ذخیره نام مکان یاب قیمت طراحی پوستر وارد کنید.
قبل از آنکه دسته IK را به شی کنترل فشار دهید، باید تغییر شکل شی کنترل را ثابت نگه دارید. تغییرات خشک شدن تبدیل را برای یک شی بدون تغییر موقعیت شی، صفر میکنند. این ی قیمت طراحی پوستر ک عمل خوب دیگر است؛ اگر لازم باشد دست به حالت پیشفرض خود باز گرداند، میتوانید تبدیل شی کنترل را به صفر تنظیم کنید، و این بازو به حالت پیشفرض باز خواهد گشت.
برای ثابت کردن تغییر شکل شی کنترل قیمت طراحی پوستر
- در the، گره نام ArmControl را انتخاب کنید. قیمت طراحی پوستر
شی کنترل در نمای صحنه انتخاب شدهاست. قیمت طراحی پوستر
- در منوی اصلی، دگرگونیهای> های Freeze Freeze را انتخ قیمت طراحی پوستر اب کنید.
- در پنجره تحول خشک، موارد زیر را انجام دهید: قیمت طراحی پوستر
- Edit Attributes را انتخاب کنید تا ابزار را به تنظیمات پیشفرض خود قیمت طراحی پوستر تنظیم کنید. روی دکمه تبدیل شدن منجمد کلیک کنید.
تبدیل for به صفر تنظ قیمت طراحی پوستر یم میشوند. از این نقطه به بعد شما میتوانید موقعیت خود را با zeroing کردن ترجمههای خود در جعبه کانال به این مکان برگردانید.
برای شناسایی آسان مکان یاب به عنوان شی کنترل در نمای صحنه، برچسب کنترلی را با استفاده از یک حاشیهنویسی، قیمت طراحی پوستر برچسب گذاری کنید. یک حاشیهنویسی یک برچسب متنی است که می قیمت طراحی پوستر تواند برای اشاره به مورد برچسب گذاری شده تنظیم شود. Annotations مفید هستند چون آنها همیشه با ناظر مواجه هستند، بدون توجه به جهت گیری مدل در نمای صحنه. قیمت طراحی پوستر
برای برچسب زدن به شی کنترل در نمای صحنه ۱. در the، گره ArmControl را انتخاب کنید.
- در منوی اصلی،> Annotation را انتخاب کنید.
یک پنجره ورودی ظاهر میشود.
- تایپ کنید و روی OK کلیک کنید.
در نمای صحنه، کلمه ArmControl نزدیک شی ردیاب / control ظاهر میشود. در the، دو گره جدید در سلسلهمراتب زیر ArmControl ظاهر میشوند.
- با حاشیهنویسی هنوز انتخاب، ابزار جابهجایی را انتخاب کنید.
- در نمای کناری، تنها حاشیهنویسی را بکشید تا کمی از شی مکان یاب که در پایین نشانداده شدهاست، خنثی شود.
صفحه نمایش در هر نمای صحنهای نمایش داده میشود تا بتوانید به راحتی هدف کنترل انتخاب را شناسایی کنید.
برای سادهسازی نمایش گره کنترل بازو
۱. در hypergraph، راست - روی گره ArmControl کلیک کنید. از منوی بازشو Collapse را انتخاب کنید. (شما همچنین میتوانید بر روی یک نود کلیک کنید تا سلسلهمراتب را از بین ببرید یا سلسلهمراتب را زیر آن گسترش دهید).
گره ArmControl به جای سلسلهمراتب سه گره قبلی به عنوان یک نود به نظر میرسد. پیکان کوچک در گوشه سمت چپ پایین نود نشان میدهد که گره از حال میرود.
شی کنترل باید به دسته IK متصل شود تا دسته IK را کنترل کند.
ایجاد یک سیستم IK
شما میتوانید دسته IK را محدود به شی کنترل (ArmControl) با استفاده از محدودیت زمانی محدود کنید. محدودیت زمانی اجازه میدهد که ویژگیهای تغییر یک شی توسط تبدیل شی دیگری کنترل شود. برای مثال، شما بدون نیاز به لمس دسته IK، ArmControl را انتخاب و موقعیت یابی کنید. همچنین شما محدودیت را تنظیم کردهاید بنابراین ArmControl فاصله فعلی را از دسته IK حفظ میکند. آفست اطمینان میدهد که دسته IK مقید به همان موقعیت به عنوان شی کنترل حرکت نمیکنند.
محدود کردن دسته IK به شی کنترل
- در the، گره ArmControl را انتخاب کرده و سپس گره ikHandle۱ را انتخاب کنید.
ترتیب انتخاب در هنگام اعمال محدودیت مهم است: ابتدا باید شی محدودکننده را انتخاب کرده، و آیتم دوم محدود شود.
- در منوی اصلی، constrain نقطه> نقطه> را انتخاب کنید.
پنجره محدودیت نقطه محدود به نظر میرسد.
- در پنجره محدودیت نقطه محدودیت، موارد زیر را انجام دهید:
- Edit Attributes را انتخاب کنید تا ابزار را به تنظیمات پیشفرض خود تنظیم کنید. نظارت بر تنظیمات آفست حفظ شده. روی دکمه اضافه کلیک کنید.
دسته IK محدود به شی کنترل است. در the، گره محدودیت در زیر گره ikHandle۱ ایجاد میشود.
- در the، تنها گره ArmControl را انتخاب کنید.
- در جعبهابزار، ابزار جابهجایی را انتخاب کنید.
- از دید دیگر، دست زدن به دست زدن به تغییر هدف کنترل. (با چند موقعیت متفاوت در نمای جانبی آزمایش کنید)
وقتی دست زدن را به دست میگیرید، شی کنترل حرکت میکند، که به نوبه خود the را حرکت میدهد. از آنجا که دسته IK اسکلت و مدل بازوی مکانیکی را کنترل میکند، آنها نیز حرکت میکنند. آفست بین شی کنترل و دسته IK حفظ میشود.
The کالا در هنگام چرخش به طور پیوسته به پایین اشاره نمیکند. جهت گیری آن مبتنی بر چرخش اصلی است که در موقعیت اصلی خود دارد.
اگر تنظیمات کالا را تنظیم کنید تا به سمت پایین به سمت پایین صحنه حرکت کنید، بدون توجه به جهت دیگر اجزای دست، گرفتن بازوی مکانیکی آسانتر خواهد بود.
شما با استفاده از یک محدودیت جهت گیری به پایین اشاره میکنید. یک محدودیت جهت گیری، جهت گیری (چرخش) X، Y و Z یک شی را محدود میکند تا با هدف the (هدف) مطابقت داشته باشد.
در مرحله بعدی، شما موقعیت بازوی مکانیکی را به موقعیت پیشفرض خود باز میکنید و سپس یک محدودیت جهت گیری نسبت به آخرین قسمت در سیستم IK اعمال میکنید تا جهت گیری آن با شی کنترل مطابقت داشته باشد. اثر آن این است که CargoMagnet بدون توجه به هر حرکت دیگری در صحنه به پایین اشاره میکند.
برای تنظیم سیستم IK به موقعیت پیشفرض خود
- در the، گره ArmControl را انتخاب کنید.
- باز کردن جعبه کانال با کلیک روی آیکون Show / Hide آیکون کانال کانال.
- در جعبه کانال، تغییر شکل X، Y و Z برای ArmControl به ۰ تنظیم شد.
تغییر شکل در ArmControl، بازوی مکانیکی را به موقعیت خانگی خود ریست میکند، به دلیل transformations freeze که در بخش قبلی انجام دادید.
- بستن جع قیمت طراحی پوستر ه کانال با کلیک روی آیکون Show / Hide آیکون کانال کانال.
برای اعمال مح قیمت طراحی پوستر دودیت جهت گیری برای سیستم IK
- در منوی hypergraph، Vi قیمت طراحی پوستر ew> را انتخاب کنید.
The تمام نودهای موجود در صحنه را نمایش میدهد. قیمت طراحی پوستر
- در the، ArmControl را انتخاب کرده و سپس گره نام joint۴ را انتخاب کنید. (شما برای دیدن این گرهها، برای دیدن این گرهها، به دالی مراجعه کنید و آن را ردی قیمت طراحی پوستر قیمت طراحی پوستر ابی کنید).
- در نوار منو قیمت طراحی پوستر ی اصلی، constrain> Orient را انتخاب کنید.
- در پنجره مح قیمت طراحی پوستر دودیت Orient، موارد زیر را انجام دهید:
- Edit At قیمت طراحی پوستر tributes را انتخاب کنید تا ابزار را برای تنظیمات پیشفرض تنظیم کنید. روی دکمه اضافه کلیک کنید.
Joint۴ مقید به داشتن جهت گیری یکسان ب قیمت طراحی پوستر ه عنوان شی کنترل است. در hypergraph، گره محدودیت در زیر گره joint۴ در سلسلهمراتب ایجاد میشود.
- با انتخاب گره ArmControl انتخابشده، از ابزار انتقال برای تغییر موقعیت در the استفاده کنید.
CargoMagnet یک جهت گیری را حفظ میکند که بدون توجه به این که چگونه بازوی مکانیکی در نمای کناری قرار گرفتهاست، با طبقه صحنه روبرو است.
در بخش بعدی یاد میگیرید چگونه محدوده حرکتی برای سیستم IK را محدود کنید.
محدود کردن دامنه حرکت یک سیستم IK
حرکت ArmControl به گونهای امکان پذیر است که بازوی مکانیکی به طور کامل به سمت راست حرکت کرده و یا خود را به موقعیتهای دیگر منتقل کند که لزوماً نمیخواهید.
شما میتوانید محدوده حرکت بازو را محدود کنید تا اطمینان حاصل کنید که سیستم IK به شکل قابلپیشبینی ژست میگیرد. در بخش زیر، حرکت سیستم IK را به شرح زیر محدود میکنید:
- ترجمه شی کنترل (ArmControl) را قفل کنید به طوری که تنها میتواند در Y و Z حرکت کند. در کانال X به طوری که نمیتوان آن را انتخاب کرد یا تغییر داد، دست قادر نخواهد بود از پهلو به پهلو حرکت کند.
- چرخش حول محور چپ را برای بازوی خود قفل کنید، بنابراین تنها حول محور Y آن میچرخد، و حول محور X یا Z نیست.
- ترجمهها برای کنترل بازو را محدود کنید، بنابراین بازوی مکانیکی نمیتواند به طور کامل به یک موقعیت صاف کشیده شود.
برای قفل کانال Translate برای ArmControl
- در the، گره ArmControl را انتخاب کنید.
- جعبه کانال را باز کنید تا کانالهای تبدیل برای ArmControl را مشاهده کنید.
- اگر آنها پیش از این نباشند، همه محصولات ترجمه و یا کانالها را به صفر واگذار کنند.
- در جعبه کانال، ترجمه کانال X را با کلیک بر روی نام خود انتخاب کنید.
- روی کلمه ترجمه X کلیک راست کلیک کنید.
منوی کرکرهای به نظر میرسد.
- از منوی پایین افتادنی Lock منتخب را انتخاب کنید.
زمینه عددی برای ترجمه X رو به کاهش است و نشان میدهد که کانال در قفل است. اگر سعی کنید ArmControl را در X جابجا کنید، این امکان وجود نخواهد داشت مگر این که بتوانید خروجی کانال X را باز کنید.
برای قفل کردن کانالهای X و Z برای SwivelBase
- در the، تنها گره SwivelBase را انتخاب کنید.
- جعبه کانال را باز کنید تا کانالهای چرخش برای SwivelBase را مشاهده کنید.
- اگر آنها پیش از این نباشند، همه محصولات ترجمه و یا کانالها را به صفر واگذار کنند.
- در جعبه کانال، چرخش ۹۰ چرخش را انتخاب کرده و کانالهای Z را با کلیک بر روی نام آنها بچرخانید.
- راست کلیک روی هر کدام از اسامی انتخابشده.
منوی کرکرهای به نظر میرسد.
- از منوی پایین افتادنی Lock Selected را انتخاب کنید.
برای تایید اینکه کانالهای X & Z قفل شدهاند
- در the، اطمینان حاصل کنید که تنها گره SwivelBase انتخاب شدهاست.
- در این نما، Panels> Orthographic> را انتخاب کنید.
- در این نما، پرده دست سایهها را انتخاب کنید.
- دالی، دید بالا را به این ترتیب میتوانید به طور کامل بازوی مکانیکی را که در زیر نشانداده شدهاست، مشاهده کنید.
- با استفاده از ChannelBox، SwivelBase را با تایپ ۴۵ در کانال Y بچرخانید و وارد کنید.
چرخش در این دید میچرخد اما بازوی مکانیکی میچرخد. ابتدا ممکن است فکر کنید که چیزی اشتباه است زیرا SwivelBase و همه of و سطوح arm's به یک سلسلهمراتب تبدیل میشوند.
یادداشت
گاهی ممکن است متوجه شوید که چیزی به شیوهای کار نمیکند که در ابتدا هنگام راهاندازی یک سیستم IK پیشبینی شدهبود. زمانی که این اتفاق میافتد، توقف و تشخیص اینکه چرا چیزی روی آن کار میکند موثر است (یا این کار را انجام نمیدهد). بدین ترتیب میتوانید کارهای خود را انجام دهید تا مشخص کنید که مشکل در کجا قرار دارد.
دسته ArmControl و IK در سلسلهمراتب SwivelBase قرار نمیگیرند. از آنجا که ArmControl و IK کنترل حرکات بازوی مکانیکی را کنترل میکنند، باید به ترتیب در سلسلهمراتب SwivelBase به منظور چرخش بازو در زمانی که SwivelBase چرخانده شود، وارد شوند.
برای پدر کردن دسته IK به سلسلهمراتب اسکلت
- در the، گره SwivelBase را انتخاب کنید.
- در the، کانال Y چرخش Y را برای SwivelBase به ۰ باز میگرداند.
تعیین هر تغییر شکل قبلی به صفر قبل از فرزند داری دسته IK زیر SwivelBase در سلسلهمراتب لازم است.
- قبل از انجام مراحل زیر، گره SwivelBase را ببندید.
- در منوی hypergraph، View> را انتخاب کنید.
The تمام نودهای موجود در صحنه را نمایش میدهد.
- در the، گرهها را به نام ikHandle۱، ArmControl، و SwivelBase انتخاب کنید.
ترتیب انتخاب مهم است. شما میخواهید مواردی را که ابتدا گرههای کودک هستند انتخاب کنید، و سپس موردی را انت قیمت طراحی پوستر خاب کنید که آخرین گره پدر باشد.
- در منوی اصلی، Edit> والد ( قیمت طراحی پوستر Hotkey p) را انتخاب کنید.
در the، IKHandle و ArmControl در حال حاضر قیمت طراحی پوستر گرههای کودک برای گره SwivelBase در سلسلهمراتب اسکلت هستند.
- در the، فقط SwivelBase را انتخاب کنید. قیمت طراحی پوستر
- با استفاده از ChannelBox، Y را برای SwivelBase به ۴۵ بچرخانید.
هنگامی که SwivelBase چرخانده شود، بازوی مکانیکی به دلیل رابطه آن در سلسلهمراتب میچرخد.
- برگرداندن مقدار Y چرخش برای SwivelBase به ۰.
در نهایت، شما میخواهید محدود کردن میزان فاصله بازو از پایه مدل را محدود کنید، بنابراین دست به یک موقعیت کاملاً صاف کشیده نمیشود.
برای تعیین تنظیمات حد ترجمه شما باید موقعیت بازوی مکانیکی را در موقعیتهای مختلف بررسی کنید در حالیکه به طور همزمان مقادیر ترجمه را در ChannelBox مشاهده کنید.
برای تعیین حدود ترجمه برای کنترل بازو
- در the، ArmControl قیمت طراحی پوستر را انتخاب کنید.
- اطمینان حاصل کنید که جعبه کانال باز ا قیمت طراحی پوستر ست تا بتوانید کانالهای ترجمه برای ArmControl را ببینید.
- در این نما، قسمتهای>> Orthograp قیمت طراحی پوستر hic را انتخاب کنید.
- به عقیده قیمت طراحی پوستر دالی، شما میتوانید به طور کامل بازوی مکانیکی را ببینید.
- ابزار جابهجایی را انتخاب کنید. قیمت طراحی پوستر
- در این حالت، دکمه وسط ماوس را فشار داده و موس را به طور مورب، تا زمان قیمت طراحی پوستر ی که بازوی مکانیکی کاملاً بسط داده شود، فشار دهید.
- در جعب قیمت طراحی پوستر ه کانال، عددی را مشاهده کنید که در کانالهای ترجمه Y و Z نمایش داده میشوند.
هنگامی که این بازو به طور مورب در بالای جعبه بار قرار داده میشود، تقریباً به طور کامل گسترش قیمت طراحی پوستر مییابد هنگامی که مقادیر ترجمه تقریباً به شکل زیر هستند:
- ترجمه Y: ۷.۵ n ترجمه Z: ۱ قیمت طراحی پوستر
- در دید کناری، دکمه وسط ماوس را فشار داده و موس را به طور مورب، تا زمانی که بازوی مکان قیمت طراحی پوستر یکی تقریباً به طور کامل فشرده شود، فشار دهید.
- در جعبه کانال، اعدادی که در کانالهای ترجمه Y قیمت طراحی پوستر و Z نمایش داده میشوند را مشاهده کنید.
وقتی که این بازو به حالت فشرده بیان میشود، مقادیر قیمت طراحی پوستر