آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش های ویدیویی آموزش زبان انگلیسی آموزش طراحی گرافیک آموزش ساخت ویدیو آموزش طراحی وب آموزش ساخت نرم‌افزار آموزش کسب‌وکار رشته‌های مختلف مهندسی مهارت‌های گوناگون

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

قیمت طراحی مجله

قیمت طراحی مجله

 

نمایان می‌ قیمت طراحی مجله شود. سفارش طراحی مجله

  1. در ویرایشگر Graph، قیمت طراحی مجله قیمت طراحی مجله View> را انتخاب ک سفارش طراحی مجله سفارش طراحی مجله سفارش طراحی مجله نید.

به روزرسانی های ویرایشگر نمودار برای نمایش قیمت طراحی مجله منحن سفارش طراحی مجله ی انیمیشن برای انیمیشن مسیر حرکت.

شکل منحنی انیمیشن نشانه‌هایی را ارایه می‌دهد که نشان می‌دهد چرا حرکت هواپیما صاف نیست. بین فریم ۶۰ و ۸۴ منحنی بالا م قیمت طراحی مجله ی‌رود و سپس کمی کاه سفارش طراحی مجله ش می‌یابد. از آنجا که منحنی انیمیشن نشان‌دهنده ترجمه در امتداد منحنی است، افت در منحنی نشان می‌دهد که شی به عقب حرکت می‌کند. یک اتفاق قیمت طراحی مجله مشابه در انتهای منحنی نیز اتفاق می‌افتد. ب سفارش طراحی مجله رای تصحیح این، باید تانژانت داخلی را بر قیمت طراحی مجله ای کلیدها در ویرایشگر Graph اصلاح کنید.

سفارش طراحی مجله برای ادیت گذرواژه قیمت طراحی مجله برای کلید در ویرایشگر Graph

  1. در ویرایشگر نمودار، کلید شیفت را فشار دهید، سپس روی من سفارش طراحی مجله حنی انیمیشن کلیک قیمت طراحی مجله کنید تا کلیدهای thefour را انتخاب کنید (فریم ۶۰، ۱۲۰، ۱۸۰ & ۲۴۰).
  2. در منوی Projec قیمت طراحی مجله t Editor، tangents> سفارش طراحی مجله خطی را انتخاب کنید.

منحنی انیمیشن به روزرسانی می‌شود تا کلید سفارش طراحی مجله ها از طریق خطوط م قیمت طراحی مجله ستقیم به هم متصل شوند. این باعث کاهش the در منحنی می‌شود که باعث می‌شود هواپیم قیمت طراحی مجله ا به عقب حرکت کند. سفارش طراحی مجله

سپس، تانژانت برای کلیدهای ۱۲۰ و ۱۸۰ را اصلاح می‌کنید تا هواپیما در نزدیکی آن نقاط روی منحنی مس سفار قیمت طراحی مجله ش طراحی مجله یر حرکت کند و حرکت کند.

  1. در ویرایشگر نمودار، شیفت - فقط دو کلید برای فریم ۱۲۰ سفارش طراحی مجله و ۱۸۰ را انتخاب کنید.
  2. در منوی Project Edi سفارش طراحی مجله tor، کلیدهای Break> Break را انتخاب کنید.

شکستن تانژانت برای کلیدها به شما این امکان را می‌دهد که شکل منحنی را آنطور که سفارش طراحی مجله وارد می‌شود اصلاح کنید و یا یک کلید را ترک کنید.

  1. فقط کلید چارچوب ۱۲۰ را انتخاب کنید. سفارش طراحی مجله

دو دسته تانژانت داخلی در هر دو طرف کلید ظاهر می‌شوند. دسته‌ها اجازه سفارش طراحی مجله می‌دهند که انحنای منحنی انیمیشن را نزدیک نقطه اصلی ادیت کنید.

  1. دسته تانژانت را در سمت راست کلید انتخاب کنید. سفارش طراحی مجله

رنگ دسته به رنگ زرد پررنگ می‌شود. سفارش طراحی مجله

  1. از جعبه‌ابزار، ابزار حرکت را انتخاب کنید. سفارش طراحی مجله
  2. با استفاده از دکمه وسط موشی، دسته را بکشید تا منحنی دارای انحنای ملایم باشد چ سفارش طراحی مجله ون کلید را همانطور که در پایین نشان‌داده شده‌است، ترک می‌کند.

اصلاح این روش در این روش نشان می‌دهد که چگونه انتقال حرکت به شکل منحنی تغییر مسیر را به هنگام عبور از کلید تغ سفارش طراحی مجله ییر می‌دهد. این هواپیما به جای حرکت سریع با س سفارش طراحی مجله رعت متفاوت سرعت خود را تسریع خواهد کرد.

  1. کلید چارچوب ۱۸۰ را انتخاب کنید.

۱۰. دسته کلید سمت چپ کلید را انتخاب کنید.

دسته هایلایت ها به رنگ آبی است.

  1. با استفاده از دکمه وسط موشی، دسته را بکشید تا منحنی دارای انحنای ملایم باشد، همانطور که در پایین نشان‌داده شده‌است.

اصلاح این تانژانت برای این کلید باعث خواهد شد که هواپیما به آرامی در نزدیکی انتهای سفر خود حرکت کند.

منحنی انیمیشن اصلاح‌شده به صورت زیر نشان‌داده شده‌است.

  1. بستن ویرایشگر نمودار.

۱۳. روی دکمه کنترل زمان Slider's کلیک کنید تا انیمیشن را بازپخش کنید.

حرکت رو به عقب و جلو که قبلاً رخ داده بود اصلاح شد. این هواپیما به آهستگی به سمت اولین پیچ در منحنی مسیر حرکت می‌کند و سپس با سرعت ثابتی در اطراف منحنی حرکت می‌کند تا انتهای مسیر حرکت کند و سپس به آرامی به سمت انتهای منحنی حرکت کند.

یک شی در امتداد مسیر حرکت

هنگامی که هواپیما در امتداد مسیر حرکت حرکت می‌کند، جهت گیری آن در طول انیمیشن یک‌سان باقی می‌ماند. یک هواپیمای واقعی به یک طرف (بانک‌ها) می‌چرخد چرا که در یک قوس پرواز می‌کند. برای اینکه هواپیما به یک طرف بچرخد، در امتداد مسیر حرکت می‌کند و برای the تویست در جعبه کانال حرکت می‌کند.

برای animate کردن چرخ هواپیما در امتداد مسیر

  1. اطمینان حاصل کنید که هواپیما انتخاب شود.
  2. زمان را تنظیم کنید تا ۱۲۰ قرار داده شود.

این هواپیما در امتداد منحنی نزدیک پیچ اول قرار داده می‌شود.

  1. در بخش Inputs جعبه کانال، روی motionPath۱ کلیک کنید تا ویژگی‌های آن را مشاهده کنید.
  2. اطمینان حاصل کنید که مقدار FrontTwist برای motionPath۱ به صفر تنظیم شده‌است.
  3. در جعبه کانال، کانال FrontTwist را با کلیک روی نام خود انتخاب کنید.
  4. راست - روی نام انتخاب‌شده کلیک کنید.
    • فهرست کرکره‌ای به نمایش در می‌آید.
  5. از فهرست پایین افتادنی، کلید انتخاب‌شده را انتخاب کنید.
  6. برای تنظیم the باقیمانده برای چرخش هواپیما، از جدول زیر به عنوان راهنما استفاده کنید و در نظر داشته باشید که the را به ترتیب زیر تنظیم کرده‌اید:
    • کادر را در مجموعه o تنظیم کنید تا مقادیر FrontTwist در جعبه کانال تنظیم شود.
    • با کلیک روی نام آن کانال FrontTwist را انتخاب کنید. روی نام انتخاب‌شده کلیک کرده و کلید انتخاب‌شده را انتخاب کنید.
چارچوب انتخاب تنظیم مشخصه کانال انتخاب
۱۳۰ هواپیما ۱۵: ۱۵ کلید انتخاب‌شده
۱۳۵ هواپیما FrontTwist: -۴۵ کلید انتخاب‌شده
۱۵۰ هواپیما FrontTwist: -۷۰ کلید انتخاب‌شده
۱۶۵ هواپیما FrontTwist: -۴۵ کلید انتخاب‌شده
۱۷۰ هواپیما ۱۵: ۱۵ کلید انتخاب‌شده
۱۸۰ هواپیما FrontTwist: ۰ کلید انتخاب‌شده
  1. روی دکمه Time Time Slider کلیک کنید تا انیمیشن پخش شود.

این هواپیما در امتداد مسیر حرکت به یک طرف (بانک‌ها) می‌چرخد.

 

Blending keyframe و انیمیشن مسیر حرکت

Blending ترکیبی بین مسیر حرکت و نوع انیمیشن keyframe در مایا ممکن است. ترکیب کردن بین این دو نوع انیمیشن به شما این امکان را می‌دهد که از ویژگی‌های هر نوع انیمیشن استفاده کنید بدون نیاز به صرف مقدار زیادی تلاش برای تعیین اینکه تغییر بین این دو نوع باید رخ دهد.

در مراحلی که دنبال می‌شوند، شما هواپیما را به سمت عمودی از سطح زمین جذب می‌کنید و سپس در امتداد مسیر حرکت با ترکیب بین دو نوع انیمیشن حرکت می‌کنید. برای انجام این کار، موارد زیر را انجام می‌دهید:

  • مسیر حرکت بالای سطح زمین را حرکت دهید.
  • به طوری که هواپیما به صورت عمودی در بالای سطح زمین بالا می‌رود.
  • between و انیمیشن‌های مسیر حرکت را ترکیب کنید.

حرکت دادن مسیر حرکت

  1. در نمای صحنه، تنها منحنی مسیر را انتخاب کنید.
  2. در جعبه کانال، ترجمه Y را به ۵ برای PathCurve تنظیم کنید.

منحنی مسیر در بالای صفحه پایه در نمای صحنه نمایش داده می‌شود. این هواپیما با منحنی مسیر حرکت می‌کند چون به مسیر حرکت متصل است.

برای سفارش طراحی مجله حرکت دادن حرکت برای هواپیما

  1. فق سفارش طراحی مجله ط هواپیما را انتخاب کنید.
  2. the را بر ر سفارش طراحی مجله وی کادر ۱ تنظیم کنید.
  3. در جعبه کانال، موارد زیر را برای ه سفارش طراحی مجله واپیما تنظیم کنید: ترجمه Y: ۰: ۰

این هواپیما موقعیت خود را تغییر داده و سفارش طراحی مجله روی سطح زمین قرار گرفته‌است.

  1. the X، Y، و Z کانا سفارش طراحی مجله ل‌های ترجمه X، Y، و Z کانال‌های X، Y و Z را انتخاب کنید تا بر روی نام خود کشیده شوند تا آن‌ها برجسته شوند.
  2. بر روی هر کدام از نام‌های برجسته کلیک کرده، و کلید انتخاب‌شده از فهرست کرکره‌ای را انتخ سفارش طراحی مجله اب کنید که به نظر می‌رسد.

کلیدها برای کانال‌های انتخاب‌شده تنظیم می‌شوند. مشخص کردن این کانال‌ها، یک اتصال ترکیبی ایجاد می‌کند که در مراحل بع سفارش طراحی مجله دی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

  1. در جعبه کانا سفارش طراحی مجله ل، موا قیمت طراحی مجله رد زیر را تنظیم کنید: o چرخش Y: - ۹۰

این هواپیما ۹۰ درجه از موقعیت مسیر حر سفارش طراحی مجله کت خ قیمت طراحی مجله ود را به چرخش در می‌آورد.

  1. "چرخش Y" را با کلیک روی نام آن انتخاب کنید ت سفارش طراحی مجله ا مشخ قیمت طراحی مجله ص شود.
  2. بر روی نام کلیک کرده، و کلید انتخاب‌شده از فهرست کرکره‌ای را انتخاب کنی قیمت طراحی مجله د که به نظر می‌رسد.
    • keyframe برای هواپیما تعیین شده‌اس قیمت طراحی مجله ت.

کانال‌های اضافی در جعبه کانال ظا قیمت طراحی مجله هر شده‌اند. هنگامی که یک keyframe برای یک شی تنظیم می‌شود که پیش از این انیمیشن مسیر حرکت را داشته باشد، نرم‌افزار به طور خودکار یک اتصال بین دو نوع انیمیشن ایجاد می‌کند. این کانال‌های جدید برای کنترل ترکیبی بین انواع انیمیشن مسیر حرکت و حرکت به کار می‌روند. آن‌ها ترکیبی از ویژگ قیمت طراحی مجله ی‌های چرخش و چرخش را کنترل می‌کنند.

 قیمت طراحی مجله ۹. برای تعیین the باقیمانده برای حرکت keyframe هواپیما، از جدول زیر به عنوان راهنما استفاده کنید و در نظر داشته باشید که the را در ردیف بعدی تنظیم کرده‌اید: o کادر را در زمان Slider تنظیم کنید. ۱. ترجمه و چرخش ارزش‌ها در جعبه کانال را تنظیم کنید.

فقط کانال‌ها را برای این مقادیر انتخاب کنید. روی نام انتخاب‌شده کلیک کرده و کلید انتخاب‌شده را انتخاب کنید.

چارچوب انتخاب تنظیم مشخصه کانال انتخاب
۲۰ هواپیما ترجمه Y: ۱ کلید انتخاب‌شده
۳۰ هواپیما ترجمه Y: ۲ کلید انتخاب‌شده
۳۰ هواپیما چرخش Z: ۱۷۰ کلید انتخاب‌شده
۴۰ هواپیما ترجمه Y: ۳ کلید انتخاب‌شده
۴۰ هواپیما چرخش Z: ۱۷۰ کلید انتخاب‌شده

۱۰. برای پخش دوباره انیمیشن روی دکمه Timeslider کلیک کنید.

هواپیما از سطح زمین بالا می‌رود و سپس در کادر ۴۰ متوقف می‌شود.

انیمیشن متوقف می‌شود زیرا انیمیشن مسیر حرکت زمانی خاموش شد که مشخصه ترکیبی به طور خودکار زمانی ایجاد شد که اولین keyframe را تنظیم کردید. مقادیر مشخصه ترکیبی به طور پیش‌فرض روی صفر قرار داده می‌شوند. هنگامی که مقادیر ترکیبی به صفر تنظیم می‌شوند، انیمیشن keyframe تاثیر کامل روی جسم دارد و انیمیشن مسیر خاموش می‌شود. وقتی که مقادیر ترکیبی به یکی تنظیم می‌شوند، مسیر حرکت تاثیر کامل روی جسم دارد و the خاموش می‌شود. هنگامی که مقادیر ترکیبی بین صفر و یک قرار دارند، حرکت aircraft's بین انیمیشن مسیر حرکت و حرکت مخلوط می‌شود.

در مرحله بعد، شما ویژگی‌های ترکیبی را از هم جدا می‌کنید، بنابراین مخلوط کردن در کادر ۳۰ شروع می‌شود و در کادر ۷۰ پایان می‌یابد. این ترکیب دو نوع انیمیشن را در طول یک دوره ۴۰ فریم با هم ترکیب می‌کند.

برای پنهان کردن بین دو نوع انیمیشن

  1. Timeslider را بر روی کادر ۳۰ تنظیم کنید.
  2. در جعبه کانال، اطمینان حاصل کنید که مقادیر ترکیبی به صورت زیر تنظیم می‌شوند:
    • BlendAddDoubleLinear: ۰ o BlendMotionPath: ۰
  3. کانال‌های BlendAddDoubleLinear۱ و BlendMotionPath۱ را با کلیک بر روی names انتخاب کنید تا آن‌ها برجسته شوند.
  4. روی یکی از نام‌ها کلیک کرده، و کلید انتخاب‌شده را از فهرست کرکره‌ای که نمایان می‌شود انتخاب کنید.

یک کلید برای ترکیب نقطه شروع برای هواپیما تنظیم شده‌است. در کادر ۳۰، دو نوع انیمیشن شروع به ترکیب کردن با هم خواهند کرد.

  1. the را بر روی کادر ۷۰ تنظیم کنید. قیمت طراحی مجله 
  2. در جعبه کانال، موارد زیر را تنظیم کنید: قیمت طراحی مجله 
    • BlendAddDoubleLinear۱: ۱ o: ۱ قیمت طراحی مجله 
  3. روی یکی از نام‌ها کلیک کرده، و کلید انتخا قیمت طراحی مجله ب‌شده را از فهرست کرکره‌ای که نمایان می‌شود انتخاب کنید.

یک کلید برای نقطه پایان مخلوط برای هواپیما تنظیم شده‌اس قیمت طراحی مجله ت. در چارچوب ۷۰، انیمیشن مسیر حرکت تاثیر کامل خواهد داشت.

  1. روی دکمه Timeslide سفارش طراحی مجله r playback کلیک کنید تا انیمیشن پخش ش قیمت طراحی مجله ود.

دو نوع انیمیشن با هم ترکیب می‌شوند اما حرکت صحیح به نظر نمی‌رسد. چرخش هواپیما زمانی به سمت بالا حرکت می‌کند که در امتداد مسیر حرکت شروع به حرکت می‌کند.

نوع درون‌یابی برای چرخش‌های در طول ترکیب درست تنظیم نشده است.

تنظیم تنظیمات pairBlend rotInterpolation به quaternions نشان می‌دهد که این چرخش در طول ترکیب چگونه درون یابی شده‌است. در این مثال، quaternions نوع interpolation بهتری را در زمان ترکیب بین انیمیشن مسیر حرکت و حرکت ارایه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر، چرخش quaternion را در کمک مایا مشاهده کنید.

برای ویرایش نوع interpolation چرخشی برای ترکیب کردن

  1. در جعبه کانال، روی کانال pairBlend۱ کلیک کنید.
  2. لغزش به جعبه کانال به این ترتیب می‌توانید مشخصه‌های for را مشاهده کنید.
  3. تنظیمات Rot را با کلیک روی نام زاویه اویلر با دکمه چپ ماوس تنظیم کنید.
  4. روی کانال pairBlend۲ کلیک کنید.
  5. روی نام angles اویلر در مشخصه پوسیدگی _ کلیک کرده و quaternions را انتخاب کنید.
  6. روی دکمه Timeslider playback کلیک کنید تا انیمیشن پخش شود.

انیمیشن به آرامی باز می‌گردد. مشاهده کنید که ترکیب چگونه می‌تواند چرخش هواپیما را در نظر بگیرد بنابراین با مسیر حرکت به آرامی برخورد می‌کند.

استفاده از Playblast برای پخش پویانمایی

Playblast به شما اجازه می‌دهد تا یک انیمیشن را با محاسبه فریم‌های جداگانه پیش‌نمایش کنید و آن‌ها را در یک پنجره بازی چند رسانه‌ای براساس گزینه‌های Playblast نمایش دهید. Playblast پخش دق قیمت طراحی مجله یق‌تر را در مقایسه با استفاده از the فراهم می‌کند.

برا قیمت طراحی مجله ی پخش پویانمایی با استفاده از Playblast

  1. منحنی مسیر را انتخاب کرد قیمت طراحی مجله ه، و سپس نمایش نمایش> Hide> Hide را انتخاب کنید تا نمودار whileyou Playblast را پنهان کنید.
  2. پنجره انتخا قیمت طراحی مجله ب پنجره را انتخاب کنید.

Playblast فریم را برای انیمیشن محاسبه می‌کند و سپس آن‌ها را در پن قیمت طراحی مجله جره قیمت طراحی مجله بازی باز می‌کند.

. تو این درس رو کام قیمت طراحی مجله ل کرد قیمت طراحی مجله ی سفارش طراحی مجله

درس انیمیش سفارش طراحی مجله ن ۳: پس از درس در قیمت طراحی مجله این د قیمت طراحی مجله رس یاد گرفتید که چگونه:

  • ی سفارش طراحی مجله ک انیمیشن مسیر حرکت ب قیمت طراحی مجله ا استفاده از منحنی NURBS به عنوان مسیر حرکت ایجاد کنید.
  • ۹۷/۰۸/۱۵
  • hossein parto

قیمت طراحی مجله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی