آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش های ویدیویی آموزش زبان انگلیسی آموزش طراحی گرافیک آموزش ساخت ویدیو آموزش طراحی وب آموزش ساخت نرم‌افزار آموزش کسب‌وکار رشته‌های مختلف مهندسی مهارت‌های گوناگون

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

قیمت طراحی رول آپ

 

در کار آینده خود، به یاد داشته باشید که در بعض قیمت طراحی رول آپ ی از سطوح، موقعیت شمایلی بازتاب شده ممکن است به صورت عمودی یا مورب به جای افقی، به طور مورب ظاهر شود. استفاده از یک تکنیک ساد قیمت طراحی رول آپ ه برای تنظیم موقعیت یابی. با تامل (تامل) و "یو" به راه خود ادامه قیمت طراحی رول آپ دادند، positions مختلف را برای "U" امتحان کردند. اگر موقعیت یابی درست نیست، در دیر باز کنید و موقعیت‌های مختلف اسلایدر را برای V V امتحان کنید. تنظیمات ظریف را با حرکت آیکون قلم‌مو ایجاد کنید.

ابرو درهم کشیده

Eyebrows به تعریف قیمت طراحی رول آپ این که چگونه چهره عبوس و یا pleasant ظاهر می‌شود، کمک می‌کند.

برای پیدا کردن ابروها‌ برای شخصیت قیمت طراحی رول آپ 

  1. عملیات کشش را قیمت طراحی رول آپ انتخاب کنید. از تنظیمات گزینه مشابه برای پریز چشم، includingReflection استفاده کنید.
  2. شمایل دیواری را بالاتر از چشم‌ها قرار دهید و حرکت‌های افقی بکشید. در صورت نیاز، روی موقعیت‌هایی کلیک کنید که برای بالا بردن ابروها‌ به آ قیمت طراحی رول آپ ن نیاز دارید. ابروهای‌ بالا را به صورت لزوم صاف کنید. قیمت طراحی رول آپ 

دهانش را باز کرد قیمت طراحی رول آپ 

با ۳۰ بخش و ۳۰ spans مشخص‌شده برای کره اصلی در این درس، قیمت طراحی رول آپ فضای بزرگ بین isoparms در منطقه دهان ایجاد یک شکل ظریف را برای لبه‌ای ایجاد می‌کند.

برای غلبه بر این مشکل، باید قبل از scu قیمت طراحی رول آپ lpting، isoparms را در قسمت دهانی قرار دهید.

برای اضافه کردن isoparms اضافی قیمت طراحی رول آپ 

  1. Egghead راست کلیک کرده و Isoparm را از منوی m قیمت طراحی رول آپ arking انتخاب کنید.
  2. از جعبه‌ابزار، ابزار انتخاب را انتخاب کنید. قیمت طراحی رول آپ 
  3. روی the افقی زیر بینی کلیک کرده و دوبار در زیر آن کلیک کنید. قیمت طراحی رول آپ 
  4. Edit Attributes را برای قرار دادن Isoparms> انتخاب کنید. در پنجره قیمت طراحی رول آپ گزینه‌ها، بین انتخاب‌ها، یک مقدار ۲ برای # Isoparms برای درج وارد کنید، سپس روی Insert کلیک کنید.

این قسمت داخلی دو isoparms اضافی را بین هر جفت of انتخاب‌شده برای مجموع چهار iso قیمت طراحی رول آپ parms اضافی قرار می‌دهد. این کار برای ایجاد ظرافت در دهان کافی است.

شما ممکن است بخواهید به روش مشابهی به لبه‌ای عمودی خود بیفزایید. The اضافی هم مفید خواهد بود اگر شما بعداً شکل بینی را افزایش دهید. فقط قیمت طراحی رول آپ در جایی قرار دهید که مورد نیاز باشد. isoparms بیشتر به معنای سرعت پردازش کندتر است. قیمت طراحی رول آپ 

در هر صورت، تعداد of را با ویرایش تعداد اصلی بخش‌ها و spans قیمت طراحی رول آپ قیمت طراحی رول آپ قیمت طراحی رول آپ در گره تاریخچه makeNurbSphere تغییر ندهید. این باعث می‌شود سطح sculpted undesirably شکل بگیرد. قیمت طراحی رول آپ 

برای درست کردن یک دهان برای شخصیت قیمت طراحی رول آپ 

  1. ابزار هندسه Sculpt را مجدداً انتخاب کنید. قیمت طراحی رول آپ 
  2. عملیات پوش را انتخاب کنید. ۰.۲ برای Radius (U) وارد کنید. در تب ضربه‌ای مطمئن شوید که بازتاب روشن است.
  3. با شروع از مرکز منطقه مناسب برای ریوس بین لب‌ها، ضربه به سمت خارج از مرکز. بهتر است با شمایل‌های دوگانه بر روی یکدیگر (به عبارت دیگر، تنها یک آیکون نمایش داده شود) شروع شود.
  4. عملیات کشش را انتخاب کرده و the (U) را برای ۰.۳. با استفاده از تکنیک مشابه در مرحله قبل تنظیم کنید، لب فوقانی را نوازش کنید. برای لب پایین تکرار کنید.

یادداشت

ممکن است راحت‌تر باشد و یا لبه‌ای خود را با رفرنس [۰] بکشید. بردار بردار به Z. این منطقه‌ای است که شما در جهت "Z - محور" حرکت می‌کنید. تنظیمات نرمال پیش‌فرض، ناحیه را در جهت نرمال (عمود) به سطح حرکت می‌دهد. از آنجا که جهت نرمال روی یک لب، بسته به بخشی از لبه‌ای که ضربه می‌زنید، ممکن است بالا و پایین برود، احتمال بیشتری برای نتایج ناخواسته وقتی که از تنظیمات عادی استفاده می‌کنید، بیشتر می‌شود.

ویژگی‌های چهره دیگر را مشخص کنید، حالا می‌توانید مشخصه‌های صورت دیگری را به صورت اختیاری اضافه کنید. این نکات را در نظر بگیرید:

  • برای ویژگی‌های چهره مانند چانه، گونه‌ها، و پیشانی، از a (U) بزرگ‌تر از ۱ andstart با حداکثر جابجایی بین ۰.۵ و ۱ استفاده کنید.
  • قرار دادن isoparms در هر جایی که می‌خواهید با ابزار هندسه Sculpt جزئیات بیشتری به آن اضافه کنید. برای ایجاد مردمک چشم برای پریز، یک کره ایجاد کنید و آن را به اندازه لازم برای جا دادن به پریز بکشید. شما ممکن است بخواهید مقدار eyeball's X را برای مستطیلی کردن آن افزایش دهید. برای تکرار چشم، و ایجاد یک کپی از نسخه اصلی ابتدا باید نقطه محوری را برای کره چشم تنظیم کنید تا در مبدا ۰، ۰، ۰ با استفاده از گام‌های زیر باشد. با کره انتخاب‌شده، محل درج (ویندوز و لینوکس) یا Home (Mac OS X) را فشار دهید تا نقطه محوری sphere's نمایش داده شود.

سپس نقطه محوری را به مبدا با استفاده از the X حرکت دهید تا محور در ۰، ۰، ۰ به شبکه حرکت کند. محل درج (Home) را انتخاب کنید تا صفحه نمایش نقطه محوری را خاموش کنید. در نهایت، از ویرایش کپی> تکراری استفاده کرده و تنظیمات مقیاس را به ۱، ۱، ۱ تنظیم کنید. این باعث می‌شود که چشم جدید یک کپی از شکل اصلی در طرف مقابل صورت Egghead's باشد. کاسه چشم‌ها را در حدقه قرار دهید. از مردمک چشم به Egghead.

  • برای ایجاد یک گوش‌های ساده و بی‌پیرایه می‌توانید یک کره را ایجاد، مقیاس، و اسکواش ایجاد کنید. ridges و دره‌ها را با کشیدن CVs و یا با استفاده از ابزار هندسه Sculpt ایجاد کنید. در ابتدا نقطه محوری خود را به مبدا کپی کنید و با گزینه مقیاس ۱، ۱، ۱. گوش‌ها را به گوش والدین می‌رساند. برای وارد کردن مدل‌های موجود به صحنه شما:

اگر شما صحنه Eggholder را در درس قبلی نگه دارید، می‌توانید دارنده کارت را وارد این صحنه Egghead کنید و سپس آن را به نگهدارنده تخم تبدیل کنید.

  1. برای وارد کردن نگهدارنده تخم به صحنه Egghead، از فایل> Import استفاده کرده و نام صحنه‌ای که حاوی Eggholder است را انتخاب کنید.

وارد کردن یک صحنه تمام اشیا از آن صحنه را وارد می‌کند.

  1. افزایش (یا کاهش) مقیاس نگهدارنده تخم (یا Egghead) را به عنوان یک جا مناسب برای یک جا نرم افزایش دهید.

درس شماره ۲: پس از درس در این درس به چند تکنیک پایه مرتبط با سطوح sculpting معرفی شد:

  • ابزار هندسه Sculpt برای شکل‌گیری سریع سطوح مختلفی ضروری است. همانطور که پروژه‌های خود را به کار می‌برید، قبل از شروع به کار، توجه ویژه‌ای به موقعیت و چگالی of بکنید.
  • Isoparms در یک نقطه (قطب) همگرا می‌شوند. اگر بتوان از استفاده از ابزار هندسه Sculpt در آنجا اجتناب کرد، مناطق قطب یک سطح یا سطح ابتدایی برای خود مشکل هستند. برای مثال، وقتی یک کره اصلی را در این درس ایجاد کردید، آن را ۹۰ درجه دور محور Z بچرخانید. به دلیل چرخش، گوش‌ها برای سر باید از طریق یک تکنیک متفاوت مدل‌سازی شوند (برای مثال، شما می‌توانید یک جفت گوش را مدل کرده و آن‌ها را به سر والد منتقل کنید).
  • چگالی و جهت گیری of بر روی یک سطح نتایج را با ابزار هندسه Sculpt تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. همانطور که تجربه مدل‌سازی NURBS را به دست می‌آورید، یاد می‌گیرید چطور از چگالی و جهت گیری of به نفع خود استفاده کنید.
  • اشیا اولیه برای sculpting در بسیاری از موارد مفید هستند. بعد از این که شما یک شکل ابتدایی ایجاد می‌کنید، معمولاً sculpt، مقیاس، تریم، یا در غیر این صورت شی را به شکل پیچیده‌تری تغییر می‌دهید. اگر چه بیشتر ابتدایی‌ها سطوح هستند به جای منحنی، آن‌ها هنوز شکل خود را از منحنی‌ها به دست می‌آورند.

به طور کلی، یک کره، یک پایه مناسب برای ایجاد یک هد ساده ایجاد می‌کند، اما اگر قصد دارید تا یک سر صحبت کننده، صحبت کنید، ایده‌آل نیست. بسیاری از هنرمندان ۳ بعدی با استوانه یا سطح lofted شروع می‌کنند. روش‌های انجام این کار پیچیده‌تر از شروع با یک کره است و خارج از محدوده این درس هستند.

NURBS درس ۳: مقدمه

یک روش دیگر برای ایجاد سطوح NURBS، زیر شیروانی مجموعه‌ای از منحنی‌ها است که بخش عرضی فرم سطح مورد نظر شما را تعریف می‌کنند. lofting کردن یک سطح مانند کشش دادن یک پوست بر روی هر یک از بخش‌های متقاطع به منظور ایجاد سطح نهایی.

در این درس، شما روش‌های جدیدی را یاد می‌گیرید که با استفاده از ابزار بنیان انبار برای ایجاد یک shaker نمک استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید با اصلاح شکل یک کره اولیه، درپوش را برای the نمک درست کنید. در این درس یاد می‌گیرید چطور:

  • طرح کلی یک دایره را با ویرایش موقعیت of اصلاح کنید. از ویژگی snap آهن‌ربا استفاده کنید.
  • جهت ایجاد یک سطح NURBS با استفاده از ابزار بنیان انبار.
  • شکل شی ابتدایی موجود را با حرکت CVs ویرایش کنید.
  • یک شی با استفاده از the به دیگری منتقل می‌شود.

ایجاد منحنی‌های مشخصه برای یک سطح

شما این درس را با ایجاد یک جفت منحنی پروفایل شروع می‌کنید. سپس می‌توانید چندین کپی از این منحنی‌ها را ایجاد کنید تا الگوی اسکلتی سطح نمک را شکل دهید.

برای ایجاد منحنی‌های مشخصه برای بدنه salt

  1. دقت کنید که مراحل in درس‌هایی را انجام داده‌اید: آماده‌سازی برای درس‌ها.
  2. Create Create NURBS Primitives Primitives Circle> انتخاب کنید. در پنجره گزینه‌های، Edit Attributes را انتخاب کنید، مقادیر زیر را وارد کنید، سپس روی دکمه Apply کلیک کنید:
    • شعاع: ۴
    • تعداد بخش‌ها: ۲۴

شعاع دایره، اندازه دایره را در واحدهای شبکه‌ای تنظیم می‌کند. مقدار ۴ یک دایره با اندازه کافی ایجاد می‌کند تا بتوانید از شبکه برای مقایسه اندازه مناسب استفاده کنید.

تعداد بخش‌ها تعداد of را در دایره تعیین می‌کند. با استفاده از ۲۴ CVs، می‌توانید یک دایره با خطوط فاصل دقیق مورد نیاز در این درس ایجاد کنید. صفحه نمایش حلقه را نمایش دهید تا ۲۴ CVs را ببینید.

دایره‌ای شکلی است که به خودش می‌چرخد. The نیز مانند هر منحنی دیگری عمل می‌کنند. هرچه بیشتر برای یک منحنی یا سطح ایجاد کنید، جزئیات بیشتری می‌توانید به آن بدهید.

اشکال استفاده از بسیاری از CVs این است که شما زمان بیشتری برای ایجاد تغییر شکل صاف به مناطق وسیعی خواهید داشت. هم چنین CVs بیشتر به معنی زمان پردازش کندتر است هنگامی که با این منحنی کار می‌کنید. بهتر است منحنی‌ها را به صورت لزوم انجام دهید. با تجربه، یاد می‌گیرید ک قیمت طراحی رول آپ ه در یک وضعیت چند نفر از افراد متخصص استفاده می‌کنند.

  1. این بار با این گزینه‌ها یک دایره دیگر ایجاد کنید: قیمت طراحی رول آپ 
    • شعاع: ۲ بخش: ۲۴ قیمت طراحی رول آپ 

این کار یک دایره کوچک‌تر را در د قیمت طراحی رول آپ ایره اول که در پایین نشان‌داده شده‌است، ایجاد می‌کند.

  1. منظره صحنه قیمت طراحی رول آپ را تغییر دهید تا بتوانید دایره را از دید بالا ببینید.
  2. راست - بر روی قیمت طراحی رول آپ دایره درونی کلیک کرده و راس کنترل را از منوی marking انتخاب کنید. برای دایره بیرونی تکرار کنید.
  3. به Points امتیاز (زیر بار منوی غذا) بروید. قیمت طراحی رول آپ  قیمت طراحی رول آپ  قیمت طراحی رول آپ 
  4. همانطور که در شکل زیر نشان‌داده‌شده، CVs را از دایره بیرونی به موقعیت دایره درونی مربوطه حرکت دهید. وقت قیمت طراحی رول آپ ی که شما یک رزومه را در نزدیکی مقصد خود به دست می‌آورید، کار Snap در مد Points باعث می‌شود که رزومه به محل دقیق CV برسد. قیمت طراحی رول آپ 
  5. Snap را به Points. نمایش of را برای هر دو دایره با کلیک راست بر روی د قیمت طراحی رول آپ ایره و انتخاب مد شی از منوی علامت شروع کنید.

منحنی‌های duplicating

در مراحل بعدی، چندین کپی از دایره‌های ساخته‌شده قبلی ایجاد خواهید کرد (همچنین منحنی نامیده می‌شوند) تا طرح‌های اسکلتی سطح نمک را شکل دهند.

برای تکرار منحنی برای سطح lofted

  1. راست - روی منحنی بیرونی کلیک کرده و انتخاب را از منوی تابلو انتخاب کنید.
  2. ویرایش> تکراری تکراری را انتخاب کنید. در پنجره گزینه‌های، Edit Attributes را انتخاب کنید، مقادیر زیر را وارد کنید، سپس روی تکثیر کلیک کنید:

o: ۰ - ۳: ۰.۹۳ ۱ ۰.۹۳ نسخه: ۴ ۰.۹۳

این کار چهار کپی از منحنی اصلی را ایجاد می‌کند، هر کدام سه واحد را بالاتر از آخرین بار ترجمه می‌کنند، و هر کدام کوچک‌تر از بقیه هستند.

دایره درونی را انتخاب کرده و سپس آن را به ۰، ۱۳، ۰ با وارد کردن این مقادیر ترجمه در جعبه کانال جابجا کنید. Increase را به ۳۳، ۳۳، ۱.۳۳.، Increase

..

۴. از ویرایش> تکراری با گزینه‌های زیر استفاده کنید:

o: ۰ ۲ ۰ o: ۰۵ / ۱ تعداد نسخه: ۳

این سه کپی از دایره را ایجاد می‌کند، هر کدام دو واحد را بالاتر از آخرین و هر کدام بزرگ‌تر از دیگری ترجمه می‌کنند.

صاف کردن یک سطح

شما در مجموع ۹ منحنی را ایجاد کرده‌اید. در مراحل بعدی، این منحنی‌ها را به سطحی که با خطوط دایره آن‌ها مطابقت داشته باشد، اجاره می‌کنید. در بالای نقطه میانی سطح، شکل از یک محیط به شکل گل به یک محیط مدور تغییر خواهد کرد.

برای انبار کردن یک سطح برای بدنه shaker's

  1. تبدیل - ه قیمت طراحی رول آپ مه دایره‌ها را انتخاب کنید، یکی در زمانی.

ترتیب انتخاب در هنگام تغییر - انتخاب برای یک عملیات زیر شیروانی مهم است. شما باید با دایره‌ای شکلی به شکل گل شروع کنید و با دایره‌ای به شکل مدور بالای آن پایان ده قیمت طراحی رول آپ ید. هم چنین شما می‌توانید یک جعبه انتخاب را دور دایره بکشید. سطح باید براساس ترتیب ا قیمت طراحی رول آپ نتخاب منحنی‌ها بدست آید.

  1. سطوح قیمت طراحی رول آپ انبار> را انتخاب کنید.
  • ۹۷/۰۸/۱۴
  • hossein parto

قیمت طراحی رول آپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی